Webbdesign

I webbdesign jobbar vi med ett separat projekt som jag tänkt sammanfläta med detta projekt. Jag tänker göra en hemsida till min tidning som ska innehålla lite nyheter, bilder, youtubeklipp, tester och en liten kontaktsida. Det är ingenting min handledare till det "stora projektarbetet" måste titta på om det inte passar, men jag vill ändå berätta.

Jag tänkte också uppdatera om hur jag ligger till i arbetet. I tisdags var jag på en Pain/Raubtier-spelning i Luleå. Jag har börjat skriva en text om "innan en spelning" (vet inte vad jag ska kalla den ännu). Sen ska jag även skriva om spelningen. Jag har också tiotusen andra ideér som jag måste ta tag i och börja skriva om så att jag inte måste stressa i slutet.

Jag har också tänkt på vilket pogram jag ska använda mig utav, ifall Publisher är jobbigt att använda är Powerpoint ett superenkelt alternativ att skapa en fin layout till tidningen på. Vi får se, nu ska jag skärpa mig och jobba hårt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du verkar ha kommit igång bra! Kul att PA:t inspirerar i andra ämnen också :)

2011-09-27 @ 10:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0