Projektarbete - 22 Augusti 2011

Så, jag heter Emma Carlsson och jag planerar att göra en musiktidning som mitt projektarbete. Jag hörde att min handledare föredrar då eleverna använder sig av blogg för att visa hur det går, eller nåt sådant. Därför bestämde jag mig för en projektarbetesblogg! Jag har inte riktigt bestämt mig för om arbetet ska skrivas på svenska eller engelska, fick för mig att handledaren var lärare i båda ämnena. Hur som helst är det språket som ska bedömmas i arbetet.
-
Detta är Casey Lagos! Han kommer jag säkerligen att skriva om i mitt arbete. Jag beundrar honom verkligen. Han spelar alla instrument samt sjunger + skriker i sin EP "Every Heart". Han har turneat med Architects och då fick jag chansen att se honom spela bas på scen. Han har inget eget scen-band, så det var ganska stort. (Känner nu att detta hade låtit så mycket bättre på engelska, hoppas att hon var engelskalärare haha). Just nu ser jag fram emot att göra detta arbete!
JUST DET! Glömde bort det viktigaste. Har börjat planera inför arbetet en massa idag, första skoldagen. Har tänkt på vad jag ska skriva om och lite andra saker. Bara smått, men det är iallafall en början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0