Spelning

Projektarbetet är sannerligen ett tidskrävande arbete och för en samhällselev, som gillar att spendera den ynka fritid hon har kvar efter alla läxor på bästa sätt är det extra svårt. Projektarbetet hamnar ganska långt ner på "att göra-listan". Jag ska se till att ändra på det. På senaste tiden har vi haft otroligt många läxor, dessutom har jag nyligt tagit körkortet som kräver väldigt mycket tid. Förhoppningsvis kommer en period med mindre läxor nu, det ser iallafall ut som det! Så då önskar jag att jag kan skriva några texter. Jag har ju så mycket jag vill skriva om och så många ideér!

Det jag har gjort hittils är i princip det jag har skrivit här, jag har skrivit om raubtierspelningen jag gick på i Luleå, men inte renskrivit någonting. Har också börjat skriva på "A Place Where The Sun is Silent"-recensionen, men inte mycket ännu.

Jag har också bestämt mig för att arbeta med ett program som heter "InDesign" som finns på skolans datorer, det är tydligen ett proffspogram som många tidningar faktiskt använder sig av. Pogrammet har väldigt många funktioner, men eftersom jag har jobbat med flera andra adobe-pogram tidigare tror jag inte att det ska vara några problem.

Idag har också jag gjort klart mitt webbdesignprojekt, ifall du vill se resultatet kan du klicka på länken nedan. Den fungerar bara på skolans datorer! Som sagt gjorde jag ett projekt i webdesign som liksom hör ihop med detta. Jag har inte tänkt särskilt på mitt svenska språk när jag gjorde det, så det har ingentig med projektet att göra egentligen. Det är som en websida till tidningen, den innehåller mest bilder, videoklipp, tester osv.
http://195.196.152.16/~edu93128/
Hoppas att länken fungerar bara!

Jag har också bokat en resa till Stockholm i slutet av Januari! Alesana spelar tillsammans med We Came As Romans, Glamour Of The Kill och iwrestledabearonce. Det kommer bli roligt, ska skriva ett reportage om både resan och spelningen hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0