TEXTZ

Jag fick ett litet skrivarryck idag. Jag har skrivit två texter. Den ena skulle jag kalla en krönika, "Mainstream musik = dålig musik" och den andra kanske är mer utav en debattartikel "En Musikstil eller klädstil".

Jag kunde inte fortsätta med de andra texterna jag påbörjat innan eftersom jag glömde "kladden" på skolan, men jag är väldigt peppad på att få skriva klart dessa texter nu också.

Men två texter blev det iallafall!

Jag har en fråga till min projektarbetesledare: Skulle du vilja läsa det jag skrivit? Vill du att jag på något sätt uppdaterar med texter på t.ex. ItsLearning, eller vill du vänta till själva projektarbetet är klart? För mig spelar det ingen roll men jag föredrar att göra allting på mitt sätt och lämna in det när allting är helt klart.


Skrillex aka Sonny Moore som blivit väldigt mainstream på senaste tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0