MÖTE?

Under lovet har jag skrivit en text om "att skriva en låttext", dessutom har jag börjat renskriva om Raubtierspelningen och en annan väldigt spännande grej för mig. Det finns många kristna band i de genrer jag lyssnar på, så det tänkte jag skriva om och dessutom "analysera" en predikan Underoath gör i ett "Hidden Track". Jag är väldigt intresserad av religion och inom denna genre förekommer det ofta och därför tycker jag att det passar i min tidning.

En blogg är ett riktigt uselt sätt att komunicera på, vi borde träffas i verkligheten så att jag kan visa det jag skrivit och berätta om vad jag tänker, det är viktigt. Jag vet inte hur vi ska komma fram till en tid och plats.. jag är i princip alltid ledig förutom då jag har lektioner. Måndagar börjar jag 11:00 och tisdagar 12:05 så då kan jag hela morgonen. Minns jag rätt var inte du på skolan alla dagar? Du kanske kan föreslå några tider och så kan vi se om det passar, mitt schema finns ju annars på strömbackas hemsida.


Den 26:e åker jag till Stockholm och ser bland annat detta band, Alesana!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Emma!

Jag träffar dig gärna för att läsa dina texter och ge feedback på ditt arbete. Jag arbetar 85% nu och finns på skolan alla dagar utom torsdagar. Du kan komma till mitt arbetsrum om du vill få tag på mig eller så stämmer vi träff via mail.



Din blogg är inte i första hand en kommunikationskanal, utan ett sätt att föra loggbok på för dig. Loggboken är obligatorisk för PA och ett sätt för handledaren att se hur arbetet fortskrider. Istället för att med jämna mellanrum lämna in en loggbok i form av en skrivbok, tänkte jag att det skulle vara enklare för både dig och mig att skriva/följa loggboken via en blogg. Det står dig fritt att ändra loggboksform om du vill, det viktiga är att den uppdateras när du arbetat med ditt PA.



Hör av dig så bokar vi in en tid att träffas på!



Anna

2012-01-24 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0